1967 Chevrolet Impala SS 427 Convertible ELADVA
1967 Chevrolet Impala SS 427 Convertible1967 Chevrolet Impala SS 427 Convertible1967 Chevrolet Impala SS 427 Convertible1967 Chevrolet Impala SS 427 Convertible1967 Chevrolet Impala SS 427 Convertible1967 Chevrolet Impala SS 427 Convertible
Vannak, akik vitatják, hogy 1967 volt a csúcsév az autógyártásban az izomkocsik korszaka idején. Függetlenül attól, hogy ez igaz-e vagy sem, egy dolog biztos; 1967-ben a nagy teljesítmény egy nagyméretű autóban gyorsan elavult elképzeléssé vált. Minden gyártó csökkentette a nagyobb motorok kisebb járművekben történő behelyezésére vonatkozó korlátozásait. Ennek az eredménye az lett, hogy a mega lóerős motorok kicsi, könnyű autókba kerültek be, amelyeket kisebb versenyeken könnyen el lehetett indítani. Ennek eredményeképpen volt néhány vevő, aki a nagy teljesítményű motorral ellátott nagyméretű vázszerkezetű autó ötletet vonzóbbnak találta, azonban ezeknek az igazi „vaskalaposoknak” a Chevrolet új, nagy teljesítményű opcióval bővítette a szabványos Impala Super Sportot - az SS 427-et. Ez az új lehetőség csak az Impala Super Sport kupéján és konvertibilis modelljein volt elérhető, amelyek az utolsó éveikben külön modelleké váltak az Impalák sorában. A szabványos Impala Supert Sport már nem hordozta magában azt a felvágást, amit addig élvezett, ma már inkább a luxusra és a jó megjelenésre helyezi a hangsúlyt a teljesítmény helyett. Az Impala SS modellek mással nem tudtak kitűni, mint a belső kárpitozásukkal az 1967-es Impala SS akár hathengeres motorral is rendelkezhetett, ez azonban nem volt vonzó azok számára, aki a maximális „bummot” akarták a járgányukban. Szóval megpróbálta visszaadni a sportos teljesítmény arculatát a Chevrolet az Impala Super Sportnak ezért bemutatta az SS 427-est. A Chevrolet szabályos gyártási opció (RPO) kódja a legújabb Super Sport számára a Z-24 volt, ezzel adták át a legújabb SS Impalákat. A 385 lóerős, 427 cubic inches V-8 motor, különleges formájú motorháztető, átdolgozott felfüggesztés elől stabilizátorral és az SS 427 emblémák sok helyen való elhelyezése biztosan képesek voltak kielégíteni a legigényesebb vásárlók étvágyát is. Ez a pompás példány egyike a 2124 db gyári eredeti SS 427-nek, melyet megkülönbözet az, hogy egyike annak a 100 db-nak amit automata váltóval és convetrible kivitelben valaha készült. Ez az autó teljesen felújított, és csak 59.080 mérföld van benne. Az autó gyári extrákkal teljesen felszerelt; TH400 automata váltó, dönthető fa kormány, fordulatszámmérő és egyéb mérőműszerek, AM-FM 8-Track sztereó rádió, elektromos ülés, szervokormány, Comfortron automata légkondicionálás, elektromos ablakok, tempomat és még sok más. Együtt a lenyűgöző és klasszikus gyári Bolero piros színnel és a fehér gyöngyház belsővel, az egész csomag nem más, mint kiemelkedő. Ez egy Los Angeles-i gyártású autó, melynek sorozatszámában szerepel az „L” betű, az autó belsejében nincs beütött alvázszám, azonban azóta felfedezték, hogy az igazi SS 427 egyedi táblával speciális 4D kódot tartalmaz, ami egy ritka opciót jelöl. Vannak olyan fontos szerkezeti elemek is, amelyek csak egy SS427 kabrióba építettek be, és amelyet nem használtak más Impalákon. Ezt az SS 427-es Tom Dietz, Impala szakértő és történész vizsgálta és minősítette. Két tanúsítványa van: egy a legutóbbi tulajdonostól, és a másik egy privát detektívtől, aki az autók hitelességét igazolja úgy mint egy hitelességi tanúsítvány a Nickey Chicago, Inc. # 111860.

Tekintsen meg további képeket az autóról >>>