1967 Ford Mustang 289 cui Unique ELADÓ
1967 Ford Mustang 289 cui Unique1967 Ford Mustang 289 cui Unique1967 Ford Mustang 289 cui Unique1967 Ford Mustang 289 cui Unique1967 Ford Mustang 289 cui Unique1967 Ford Mustang 289 cui Unique

A történetét tekintve talán ez a legkülönlegesebb autóm, ami valaha volt. Én vagyok 1967 óta az autó harmadik tulajdonosa. Természetesen az eredetiségét igazoló összes dokumentumot át is adom a leendőbeli tulajdonosnak. Egyedi igények alapján gyártották San Jose–ban 1967 Június 9-én és Június 19-én vették át Sacramentoban a Harrold Fordnál, amit a mai napig rajta található rendszámtábla is tanúsít. Az autón a mai napig semmilyen változtatás nem történt az első ködlámpák kivételével, amit a második tulajdonos rakatott bele. A javítási számlákból kiderül, hogy a négysebessége automata váltóját és a motort már kint felújították, ami az amúgy sem túlhajszolt autónak a maga 67000 mérföldjével csak az előnyére vált. Az autó felszereltsége sem mindennapi, elöl tárcsafékes eredeti alumínium felnikkel, az első ülések Delux kivitelűek, amihez tartozik egy piros biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető lámpa is. A jobb első lámpakeret és sárvédő után gyártott ez egy korábbi baleset eredménye miatt került kicserélésre. Az autóban a mai napig is az eredeti üvegei vannak. A klímahűtő rendszer felépítése ugyan olyan, mint mikor kigördült a gyártószalagról mind kinézetében mind működését illetően. Új klíma csöveket kapott, fel lett újítva a kompresszor és gyári eredeti állapotára lett visszaállítva. A fekete műbőr tető is eredeti volt, bár alatta a tető fém részét cserélni kellet. Az autó több éven keresztül tartó aprólékos restauráláson ment keresztül, hogy megtartsa eredeti állapotát. Az autó hűtőrácsában látható két darab ködlámpát leszámítva teljesen az eredeti állapotot állítottuk vissza. Még a festék is amivel újra lett fényezve a gyári kód alapján kevertettem Amerikában abból a márkából amit a gyár is használt akkoriban. A teljes kaszni és az összes karosszéria elem homok szórva lett, így minden korrodált részt ki tudtunk szakszerűen lakatolni és kétkomponensű műgyanta alapú védőréteggel bevonni. Az autó teljes futóműve itt is horganyozva lett rengeteg más alkatrésszel együtt a későbbi rozsdásodás kizárása érdekében.  Hasonlóan a második tulajdonoshoz Én is azt szeretném, ha olyan tulajdonoshoz kerülne, aki értékeli és megbecsüli az autó múltját.

Tekintse meg képeinket a felújításról >>>